Epson SureColor SC-S60600L

Epson SureColor SC-S60600L Support

Внимание: Възможно е Вашата операционна система да не е била засечена правилно. Важно е ръчно да изберете операционната система отгоре, за да сте сигурни, че виждате съвместимо съдържание.
Epson SureColor SC-S60600L
Изтегляния

Изтегляния

Друг софтуер
Epson Cloud Solution PORT
Epson Cloud Solution PORT is a platform for cloud-based services that will support Epson large format and commercial printers. You'll be able to monitor equipment across several sites, or several printers from one site, from the production floor or remotely, and achieve greater control.
Изглед
ЧЗВ

ЧЗВ

Ръководства и документация

Ръководства и документация

Наръчници
Setup Guide (v1.0)
v.1.0
01-Apr-2020
4.33 MB
.pdf
Setup Guide (v1.0)
v.1.0
01-Apr-2020
4.53 MB
.pdf
Допълнителна информация:
This guide is a step-by-step procedure for installing and setting up your product.
Изтегляне
Operation Guide (v1.0)
v.1.0
01-Apr-2020
5.21 MB
.pdf
User's Guide (v1.0)
v.1.0
10-Mar-2020
2.92 MB
.pdf
Допълнителна информация:
This manual provides you with information on how to use your product from setting up to troubleshooting.
Изтегляне
Регистрация и опции за гаранция

Регистрация и опции за гаранция

Регистрирайте Вашия продукт
За да регистрирате новия си продукт, кликнете на бутона "Регистрирай сега".
Регистриране сега
Проверете гаранцията си
За да проверите гаранционния статус на продукта си, кликнете на бутона "Проверете гаранционен статус" долу и въведете серийния номер на продукта си на страницата за поддръжка.
Проверка на състоянието на гаранцията
Възможности за удължена гаранция (CoverPlus)
Защитете своя Epson продукт отвъд стандартния гаранционен период с Epson CoverPlus план. За да разберете повече за нашите опции за удължаване на гаранцията на новия Ви продукт, кликнете бутона "Вижте опции за удължена гаранция" долу.
Вижте опции за удължена гаранция
Свържете се с нас

Свържете се с нас

Обадете ни се
Говорете с един от нашите консултанти: +359 2 448 6390.
Моля, имайте предвид, че тази поддръжка е налична от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 часа. Не работим на официални празници.

За да ви предоставим техническа поддръжка за вашия продукт, ще трябва да предоставите серийния номер на екипа за техническа поддръжка в началото на вашето обаждане. Това ще ни помогне да ви подкрепим по-бързо и ефективно.
Изпратете имейл до поддръжка на Epson
Ако не можете да намерите отговор на нашия уебсайт, можете да изпратите въпроса си по имейл до поддръжката на Epson.
Изпратете ни имейл
Ако не можете да намерите отговор на нашия уебсайт, можете да изпратите въпроса си по имейл до поддръжката на Epson.
Имайте предвид, че не можем да изпращаме до пощенски кутии