Epson Print Admin

Сигурна среда, съчетана с лесен за използване административен интерфейс за повишаване на производителността, екологичните цели и повишаване на ефективността.

EPSON PRINT ADMIN

Контрол, сигурност и ефективност

Epson Print Admin (EPA) е базирано на сървър решение, което създава защитена среда за печат, сканиране и копиране чрез удостоверяване на потребителите посредством четци на карти, въвеждане на входни данни/пароли и PIN кодове. То предлага и допълнителни функции, като „Сканирай и изпрати“, известия с цел обучение на служителите и усъвършенствани административни инструменти, осигуряващи желаното повишаване на производителността, екологичността и ефективността.

Разширените функции на работните потоци позволяват на администраторите лесно да създават профили за сканиране със заснемане, обработка и доставка на документи до предварително определени дестинации, включително услуги за съхранение в облака. Автоматизираното заснемане позволява създаването на PDF, PDF / A с възможност за търсене на 29 езика, разделяне на задачи с баркодове, именуване на папки и документи със зонално OCR, баркодове, пропускане на празни страници и много други.

Ползите от използването на Epson Print Admin

  • Подобрена производителност

    Спестете време, като персонализирате потребителските интерфейси спрямо профилите на служителите. Функцията „сканиране и изпращане до мен“ изпраща сканирани документи до удостоверени потребители с натискане на един бутон. Съхраняването на сканирани документи в предварително определени папки избягва неправилното маршрутизиране и подобрява потребителското изживяване.

  • Защитете употребата на устройството

    Удостоверяването на потребителя на EPA Ви предпазва от неоторизиран достъп – за сигурен печат, сканиране и копиране.

  • Лесно администриране

    EPA предлага разширена функционалност за печат, копиране и сканиране чрез един уеб интерфейс. С лесен за достъп и използване Ви помага да оптимизирате бързо Вашата група от принтери.

  • Лесно интегриране

    Можете да интегрирате EPA безпроблемно във Вашата ИТ инфраструктура с локалната потребителска база данни или услуги за директория, като например Active Directory, Open LDAP, Microsoft Entra ID, Microsoft Entra DS, Google Cloud Directory, Google Secure LDAP.

  • Намаляване на отпадъка

    С EPA документите се отпечатват само след като потребителят изпрати задачата на съвместимо устройство. Това премахва риска на принтера да остане лична информация, като същевременно намалява загубата на хартия, ресурси и време от непотърсени разпечатки.

  • Образовайте служителите

    Настройте известията, за да обучите потребителите да печатат отговорно, за да се справите с ненужния пълноцветен печат в момента на създаване на заданието за печат.

  • Контрол и следене на разходите

    С вградените правила за спестяване на разходи, EPA Ви дава контрол. Отваряйте отчети от всеки уеб браузър или планирайте те да се създават автоматично и да Ви се изпращат по имейл. Използвайте нестандартния доклад от EPA или създавайте отчети с персонализирани данни. Когато има по-взискателни нужди, се възползвайте от разширените квоти, функцията за кодове за кредит и фактуриране.

  • Безпроблемно запазвайте документи в облачни услуги

    Сканирайте документи директно в OneDrive for Business, SharePoint Online, Microsoft Teams и Google Drive.

  • Безпилотен печат от облачни услуги

    Отваряйте своите документи в SharePoint Online, OneDrive for Business и Microsoft Teams директно от панела на Вашия MFP и да ги разпечатвайте.

Как да вземете Epson Print Admin

За да научите повече, моля, свържете се с Вашия местен дистрибутор или се свържете с нас.

Спестете пари и намалете въздействието си върху околната среда

Елиминирайте купчините хартия, разхвърляна около принтерите, благодарение на лесния избор на документи, които трябва да бъдат отпечатани – документите следват потребителите към принтера, като премахват най-честата причина за отпадъците от печат и същевременно подобряват сигурността на документите. Всяко правило може да изпраща известие до собственика на заданието за печат – това е лесен начин потребителите да се приучат на отговорно поведение, когато, например, печатат цветно големи документи. Организациите могат да проследяват и разпределят разходи за отпечатване, сканиране и копиране на услуги по бюджетен център или по клиент – EPA проследява и отчита услугите за фактуриране, въведени в MFP за лесно счетоводство и проследяване. Администраторите могат да създават кодове за фактуриране, които позволяват на организациите да управляват и проследяват разходите по потребители, отдели, проекти и разходни центрове.

Решения за бизнеса

Epson предлага пълен набор от усъвършенствани решения за печат и сканиране, предназначени да помогнат на бизнеса лесно да управлява инсталацията, конфигурацията и работата на своята среда за печат. С работни процеси, сигурност, с управлението на флота от устройства, отдалечените услуги и интеграцията с трети страни, Epson Solutions Suite покрива Вашите нужди.

Съвместими модели за Epson Print Admin

Спецификации и системни изисквания

Сървър

Операционни системиMicrosoft Windows Server 2016 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2019 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2022 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2025 (Essentials / Standard / Datacenter)
Windows 10 (x64) (Pro / Enterprise / Education)1
Windows 11 (Pro / Enterprise / Education)1
Виртуална средаHyper-V Ver.2.0, 3.0, 4.0, 5.0, 7.0, 8.0, 9.0, 10.0
VMWare vSphere версия 4.1, 5.5, 6.0, 7.0
Препоръчителна база данниMicrosoft SQL Server 2017 Express с инсталатор EPA x64
** Съвместимост на базата данни**Microsoft SQL Server 2016/2017/2019/2022
Изисквания към ** сървъра**CPU: 2Ghz (x64) или по-бърз, с две или повече ядра / С EPA Advanced Workflow: CPU 2Ghz (x64) или повече, 4 ядра или повече.
RAM: 2GB (препоръчително 4 GB или повече) / С разширен работен процес на EPA: RAM 4GB (препоръчително 8 GB или повече)
Минимално свободно пространство на твърдия диск: 50GB или повече
Нотификатор за драйвери и клиентиMicrosoft Windows Server 2008 SP2 или по-нова версия (Standard / Enterprise / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2008R2 SP1 или по-нова версия (Standard / Enterprise / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2012 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2012R2 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2016 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2019 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2022 (Essentials / Standard / Datacenter)
Microsoft Windows Server 2025 (Essentials / Standard / Datacenter)
Windows 7 SP1 или по-нова версия (Professional / Enterprise)
Windows 8.1 / 10 / 11 (Professional / Enterprise / Education)
Mac OS X 10.8.5 или по-нова версия
Chrome OS 110 или по-нова версия2
Software.Net Framework 4.6.2 или по-нова версия

Администрация

Поддържани езици от уеб систематаанглийски, френски, италиански, немски, испански, португалски, нидерландски, руски, украински, чешки, полски, унгарски, датски, финландски, гръцки, норвежки, румънски, словашки, шведски, турски, японски, традиционен китайски, опростен китайски, корейски
Управление на потребителиЛокална база данни, Active Directory, Open LDAP, Microsoft Entra ID, Microsoft Entra DS, Google Workspace, Google Secure LDAP
Поддръжка на импортиране/експортиране на потребителски данни чрез CSVДа
Поддръжка на Active Directory:Windows Server 2016
Windows Server 2019
Windows Server 2022
Windows Server 2025
**Синхронизация на услугите за директория **Да, потребители и групи
Политика за паролитеДа (само местни потребители)
Заключване на профилаДа

SMTP сървър

УдостоверяванеБез удостоверяване, SMTP удостоверяване (CRAM-MD5, PLAIN, LOGIN удостоверяване), POP преди SMTP, Microsoft Exchange Online / Outlook.com
КриптиранеБез криптиране, StartTLS, SMTP над TLS

Уеб сървър

IIS (Интернет информационни услуги на Microsoft)8.0, 8.5, 10.0

Поддръжка

СистемаАдминистраторски регистър, системен регистър, системно архивиране, регистър за отстраняване на грешки

Характеристики

Основни функцииУправление на разходите, Сигурност, Изтегляне на печат, Повишаване на производителността с персонализиран потребителски интерфейс и функции, Услуги за сканиране към облак, Правила и политики, Отчитане
Метод за удостоверяванеID карта, вход/парола, ПИН код
Саморегистрация на лична карта на потребителяДа
Директен печатДа
Сигурен печат с изтеглянеДа
Автоматично освобождаване на задание при влизанеДа
Регулируемо автоматично изтриване на неосвободени задачиОт 1 час до 720 часа
Активиране / деактивиране на функции за потребител и групаДа
Поддръжка на персонализирани функцииДа
****Дизайн на персонализиран панел на устройствотоДа
Функции з потребителския уеб интерфейсИнформация за потребителя, Списък с чакащи задачи, История, Изтегляне на драйвер/клиент

Правила и политики

Приложими режимиПредизвикайте промяна, Образовайте потребителите
За тип работаДа
За потребител/групаДа
Поддръжка на квотаДа
Списък с настройки на разходите по устройствоОпростени, стандартни, разширени
Разходи по устройство/група потребителиДа
Персонализиране на известието на потребителя на предварително определен праг на квотатаДа

Стандартно сканиране към функции

Функции за директно сканиранеСканиране и изпращане към мен, Сканиране към FTP, Сканиране към мрежова папка
Поддържани формати на сканираните файловеPDF, PDF/A, JPEG, TIFF, multi-TIFF, защитен с парола PDF
** Дестинация на сканиране**Мрежова папка (SMB), FTP(S), WebDav (HTTP(S)), имейл

Незадължителни разширени работни потоци

Услуги за сканиране към облакSharePoint Online, OneDrive за бизнеса, Microsoft Teams и Google Drive
Печат от облачни услугиSharePoint Online, OneDrive за бизнеса, Microsoft Teams3
Поддържани езици за PDF файлове с търсенеАнглийски, френски, италиански, немски, испански, португалски, холандски, чешки, полски, унгарски, датски, финландски, гръцки, норвежки, румънски, словашки, шведски, турски, арабски, иврит, японски, традиционен китайски, опростен китайски, корейски, руски, украински, виетнамски, тайландски, малай
Формати на сканираните файловеPDF, PDF/A, PDF с търсене, PDF/A, Compact PDF, Compact PDF/A, BMP, PNG, JPEG, TIFF, multi-TIFF, защитен с парола PDF
Пропуснете поддръжката на празни странициДа
Автоматично разделяне на задачата поФиксиран брой страници, размер на файла, празна страница, код за свързване, баркод, OCR
Настройки на автоматично даденото име на файлID на потребител, потребителско име, група, име на устройство, баркод, OCR, дата/час, брояч на страници, свободен текст
Настройки за автоматично създаване на папки и именуванеИме на предварителна настройка за сканиране, ID на потребител, потребителско име, група, име на устройство, баркод, OCR, дата/час, брояч на страници, свободен текст
Дестинация на сканиранеМрежова папка (SMB), FTP(S), WebDav (HTTP(S)), имейл, Microsoft SharePoint Server, OneDrive за бизнеса, SharePoint Online, Microsoft Teams и Google Drive
Поддръжка на баркодовеUPC _EAN _JAN, ITF, CODE39, CODABAR, CODE128, QR, PDF417, DataMatrix
Формат на файл с индексCSV, XML, TXT
Име на файл за индексиранеИме на предварителна настройка за сканиране, име на файл с сканирано изображение, ID на потребител, потребителско име, име на група, име на устройство, име на сървър, дата/час, брояч на страници, свободен текст
Съдържание на файла за индексиранеID на потребител, потребителско име, име на група, име на устройството, име на предварителна настройка за сканиране, час на стартиране/край на сканиране, информация за изображението (ширина, височина, разделителна способност, брой битове на изображението), номер на страница, общ брой страници при сканиране, номер на страница / общ брой страници в документа), баркод, тип баркод, OCR, информация за разделяне на задача, тип дестинация

Отчети

Потребители/ГрупиРазходи, брой страници, брой страници по размер на хартията, печат въз основа на правила
УстройстваБрой страници, Брой страници по размер на хартията
ФактуриранеРазходи, Разходи по групи
СистемаОтчет за класиране на разходите, Доклад за околната среда, Отчет за историята
Създаване на персонализиран отчетДа
Планиран отчет по имейлДа
Планиран отчет в папка (SMB)Да
Формат** на файла на отчета**HMTL, CSV
Настройка за защита на потребителяСкриване на името на файла


1 Не е съвместим с разширените работни потоци по избор
2Само драйвър
3Поддържани файлови формати: PDF, DOCX, XLSX, PPTX

Към бъдещето на печатането с технология без нагряване

Преминаването от лазерни към принтери без нагряване ви помага да използвате по-малко енергия и да намалите въздействието на печатането върху околната среда.

FAQs

Какво представлява Epson Print Admin?

Epson Print Admin е базирано на сървър софтуерно решение, което предоставя на бизнеса централизиран контрол и сигурност върху печата, сканирането и копирането.

Какви са ползите от използването на Epson Print Admin?

Има няколко предимства за използването на Epson Print Admin за Вашите устройства. Тези ползи включват следното:

• Подобрена производителност благодарение на спестеното време чрез персонализиране на потребителските интерфейси спрямо профилите на служителите, при което потребителите могат да имат достъп с натискането на един бутон.
• Сигурното използване на устройството като удостоверяване защитава потребителите от неоторизиран достъп.
• Лесно администриране на функционалността за печат, копиране и сканиране чрез един уеб интерфейс.
• Лесна интеграция с ИТ инфраструктура и много други.
• Намаляването на отпадъците, тъй като документи се отпечатват само след като потребителят освободи задачата, като използва съвместимо устройство.
• Обучете служителите за отговорен печат, за да се справите с ненужния пълен цветен печат в момента на отпечатване.
• Контрол и наблюдение на разходите, свързани с управлението на печата

Прочетете повече за ползите от EPA

Какъв вид проследяване и докладване предлага Epson Print Admin?

Epson Print Admin предлага солиден набор от функции за проследяване и отчитане, предназначени да дадат на фирмите ясно разбиране за техните навици за печат, сканиране и копиране. По-долу са само някои от тях:

• Проследяване и разпределение на разходите: Потребителите могат да прегледат подробно проследяването на разходите за сканиране, отпечатване и копиране. Това помага на организациите да контролират точно разходите си за печат.
• Мониторинг на използването: Потребителите могат да наблюдават обемите на печат и да преглеждат обобщенията за активността на потребителя и използването на устройството. Това им помага да открият къде могат да се направят подобрения на ефективността.
• Докладване: Създавайте подробни отчети за сканиране, печат и копиране. Може да се направи и персонализирано отчитане, за да се анализират конкретни данни.
• Мониторинг на околната среда: Чрез проследяване на обемите на печат системата помага на организациите да наблюдават и намаляват отпадъците от хартия.
• Кодове за фактуриране: Потребителите могат да свързват своите задачи към определен код. След това можете да създадете отчети, за да съберете информация за таксуването за всеки код, или можете да създадете планирани задачи за автоматично генериране на тези отчети за анализ.

Как Epson Print Admin обработва удостоверяването на потребителя?

Epson Print Admin поддържа няколко различни метода за удостоверяване, което позволява на администраторите да изберат най-подходящата опция за своята среда.

Някои от тези методи включват:
• ID за потребител и пароли: Потребителите могат да влизат в системата, като въвеждат информацията си в контролния панел на принтерите.
• Идентификационен номер: Потребителите могат да удостоверяват, като използват уникален идентификационен номер
• Карта за удостоверяване: потребителите могат просто да плъзгат или докосват своите карти за достъп.

Epson Print Admin предлага ли се на други езици?

Да. Поддържат се 24 езика.

Подходящ ли е Epson Print Admin за размера на моята компания?

Epson Print Admin е предназначен специално за малки и средни предприятия. Той също така предлага гъвкавост и мащабируемост, за да отговаря на уникалните нужди на различни индустрии, включително образование, здравеопазване, производство и логистика, финансови услуги, правителство, правни и счетоводни. Epson Print Admin може да бъде адаптиран към различни групи във Вашата организация или дори към отделни потребители, което го прави универсално решение за широк спектър от бизнес среди.

Готови ли сте да научите повече?

Разговаряйте с член на екипа ни, за да откриете как може да намалите разходите и да работите по-ефективно

1 Determinado de acordo com a norma ISO/IEC 17629 que apresenta a média FPOT(seg) do Teste de Categoria de Escritório no modo simplex/duplex A4 predefinido. Para mais informações, visite www.epson.eu/testing.